Alla inlägg den 18 februari 2009

Av l'r - 18 februari 2009 20:13

Efter en hård träning är det skönt med en bastu, oj vad skönt det var. Iaf vi hade en väldigt hård träning och nu är jag slut. Vi gjorde armhävningar, situps, ryggups, skottkärran, armhävningar på fingrarna, sprang och jag vet inte hur många vi gjorde i slutändan men det var många. Funderar om jag orkar göra engelska idag, om jag gör det kan jag vara med någon imorron eller så gör jag de imorron och bara tar det lugnt nu. Jajja, imorron är det tyska första lektionen, hoppas det inte är lika kallt som idag för då kommer jag frysa nog för att jag gjorde det idag också men det är längre till örnässkolan än till furu. Äntligen har mitt sista ont i svanskota försvunnit. Har haft ont där i ett tag nu men idag när vi gjorde situps så kände jag att de var borta. Nu ska jag ta och dricka en kopp med te :D

lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards