Alla inlägg den 3 februari 2009

Av l'r - 3 februari 2009 14:56

höken f-96, inget slår oss. Om 107 dagar gäller det. basket, den bästa sporten som finns, höken det bästa laget som finns,f-96 det allra härligaste laget på jorden. Och snart kommer göteborg. 107 dagar, kan inte fatta att de inte är längre än så, 107 dagar tills planet går. De låter länge men det är de inte, vi ska bli bättre och bättre. Sikta mot stjärnorna inte mot marken.

Av l'r - 3 februari 2009 14:33

För de första jag vet att jag skrev nyss men herregud......

.......Har ni tänkt på en sak, det är inte länge till skolavslutningen om man tänker efter.... Ska det inte bli kul att slippa er stökiga klass, Lisa? Sånna frågor får jag GANSKA ofta men nä, vi har så kul tsm, enligt mig kommer det bli skit tråkigt att inte gå i samma klass men ändå skönt. Fast vår klass är typ 'värst' på skolan, iaf enligt gympaläraren och jag kan lova att anna tycker det oxå. Vi har tre 6:or på vår skola A B C. 6:a är inte så hemska, 6:b har några utvecklings störda fast tjejerna är helt normala och snälla<3 Och så våran klass, vet inte hur jag ska beskriva den, svårt, väldigt svårt.. Äh, ska sluta babbla nu, här får ni se en bild, dock så äre klassfotot och alla ser sura och hemska ut, hhahahahhahahah, så bra att ni inte vet hir jag ser ut för ajg så ut som en, jadu.

Av l'r - 3 februari 2009 14:07

Idag var det en lugn dag på skolan. Dagen började med matte men det var 'räkna själv så det var riktigt enkelt, sen var det samma ämnen som man har varje dag. De var väl så där sen till lunch, jadu vet inte vad man ska säga att de var strimlad potatis med skinka som kallades skinkfrestelse [stavning]. Då vare bara att promenera till fanny och sen till maja och lämna läxa, och nu jadu gör jag väl ingeting. Funderar lite på hur jag ska kunna göra bloggen snyggare.Hmm, skulle vilja ha bilder alltså där högst upp, som säkert inte gå då men har kollat på blogg.se och där går de men de skulle vara ganska snyggt :) Vet inte vad jag ska skriva mer, ingen är inne på msn, inga nya bilder, och bloggarna har jag redan läst men ska ta och kolla på facebook nu

pusshejs <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards