Alla inlägg den 11 februari 2009

Av l'r - 11 februari 2009 20:45

Just nu vill jag bara gå och lägga mig och sen sova tills det är lunch men det går ju inte, imorron så har vi tyska så då måste jag promenera till örn. Sen ha prov på sporter. Sen går jag tillbaka till furupark och har vanliga lektioner. Känner verkligen för att gå och sova just nu men jag måste träna lite till på tyskan och sen så måste jag läsa engelska.

Godnatt.<3

Av l'r - 11 februari 2009 16:16

Dagen idag bestod av en, ma, raster, prat om vårshowen och Janis vill vara med och han vill sjunga och dansa, men jag säger bara en sak, han vågar inte läsa upp en berättelse på en sida för klassen hur ska han kunna sjunga ? Jajja jag tror inte att det blir så eftersom han har lite svårt med talet. Vi hade oxå gympa idag, vi hade 'pinnboll' och 'spökboll'. Det var faktiskt kul eftersom halva klassen åkte skridskor. :) Sen gick jag hem satte mig i soffan och läste lite engelska. Och nu sitter jag här och funderar om jag orkar gå ner och hämta mig tyskabok och sen gå upp igen. Jobbigt. Kl 18.00 har vi träning i bergviken.

puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards