Alla inlägg den 7 februari 2009

Av l'r - 7 februari 2009 19:21

Vet inte vad som händer men nu har jag fått skriva det hära inlägget tre gånger och detta blir den fjärde men den bara försvinner hela tiden.

Idag var jag med fanny och johanna. Vi var ute och lekte i snön som var superduper kul. Sen så gick vi in eftersom det blev kallt. Då fick vi smaka på fannys goda muffins (y) Sen så gjorde vi frisyrer på varandra. Och sen så gjorde vi väl inte nå speciellt och nu känns det som om jag bara rabblar upp vad vi gjorde. Men det får vara så. Sen när jag kom hem så bytte jag om och nu sitter jag här och skriver. Under pite summer games så började jag, fanny och johanna vara med varandra, rätta mig om jag har fel. Bra minne? Nja inte speciellt. Så här får ni en bild :)
massor av kärlek<3
Under psg så nötte vi toker, han är så söööt!!!

Njut och var glad.

Av l'r - 7 februari 2009 13:54

Som jag skrev igår så skulle jag se mamma mia, den var bra och man blev glad av den eftersom dom sjöng så mycket. Fast kanske lite för mycket, äh jag vet inte.   Nu ska jag ta och fara till fannny <3 herjadå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards