Alla inlägg den 16 februari 2009

Av l'r - 16 februari 2009 13:24

Jag orkade inte skriva nå igår eftersom jag var helt slut när vi kom hem från jokkmokk så jag berättar nu ist.
Dagen började med att jag klev upp kl 6.00, klädde på mig och for till bussen. När bussen började fara så åt jag frukost, mackor. Jag satt med agnes. Sen när vi så värmde vi upp och sedan spelade mot jokkmokk f95 och vi vann med ett poäng, spännande. Efter matchen duschade jag och sedan såg på p95 match dom förlorade. Sen var det en match i innebandy i två timmar undefär. Jag så ca en timme sen gick jag, fanny, johanna, angelica,angelika, nora, oskar och niklas till ica. Eller niklas och oskar gick och åt pizza, så då gick vi andra till ica Rajden tillochmed. Roligt namn. Sen gick vi tillbaka och då började f95 match med fyra från vårt lag, sanna, felicia, sohajba och amanda. Det gick inget vidare bra. Efter dom hade duschat så vare dags att åka hem till luleå igen. Det var min dag igår.

Dagen idag var lätt. Började med högläsning sen engelska, vi hade också nya testamentet, inget vidare men bättre än historia iaf. Sen hade vi matte, lunch och nu har jag slutat. Vi slutade efter lunch för vi hade ingen tyska så nu har spankan bara :D

puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards