Alla inlägg den 6 februari 2009

Av l'r - 6 februari 2009 18:57

skola idag som vanligt. Första lektionen var slöjd, hann riktigt långt med min stickning :) Sen så var jag med Ellen, jadu vi gjorde faktiskt ingeting. Ikväll så ska blir det att vara hemma och mysa, vi ska se på mamma mia. Vet inte om den är bra det får ni veta senare ikväll eller imorron. Jag tycker jätte mycket om att leka i snön, det är det BÄSTA jag vet! Sen gillar jag att leka i sandlådan också!!! mycket roligt att bygga sandslott, oj så kul! tycker inte ni och om att leka i snön och i sandlådan? snälla kommentera:D Vanligtvis så skulle det finnas ett inlägg redan från dagen idag. Men mamma tyckte att vi satt för mycket vid datorn och det kan jag hålla med om så hon tog 'bort' den bärbara. Orkar inte skriva hur hon gjorde det. Så därför har vi bara 'stor datorn och ja, min kära bror sitter där ofta, nä men nu ska jag gå och duscha :)

hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
 ja
 nej
 vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards